Website: | website met extra informatie | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vakcode: | INFOB1PGT | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiepunten: | 7.5 ECTS | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Periode: | periode 2 (week 46 t/m 5, d.w.z. 9-11-2020 t/m 5-2-2021; herkansing week 16) | ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Timeslot: | A | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Deelnemers: | tot nu toe 97 inschrijvingen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rooster: | De officiële roosters staan in MyTimetable | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Docenten: |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nota bene: | Er is geen recente vakbeschrijving beschikbaar. Onderstaande tekst is een oude vakbeschrijving uit collegejaar 2017/2018 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Inhoud: | Het introductieproject gametechnologie is specifiek bedoeld voor eerstejaars studenten die het bachelor programma gametechnolgie volgen.
Tijdens dit project wordt er een game ontwikkeld in een team van ongeveer 5 studenten. Van deelnemers wordt verwacht dat ze het vak gameprogrammeren hebben gevolgd en kunnen programmeren in C# en XNA.
Het project is gericht op eerstejaars studenten, aan het begin van hun opleiding, en bereidt hen voor de vakken die nog zullen volgen. Het project is daarom niet geschikt voor ouderejaars studenten. Wil je als ouderejaars desondanks meedoen aan het project, dan moet je voor aanvang door middel van zelfstudie je kennis van o.a. C# en XNA op het vereiste niveau brengen. Nadere informatie over het project kan gevonden worden op de website: http://www.cs.uu.nl/docs/vakken/b1pgt/ BELANGRIJKE INFORMATIE VOOR OUDEREJAARS STUDENTEN DIE VAN PLAN ZIJN DEZE CURSUS TE VOLGEN:
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Werkvorm: | Elke projectgroep bestaat uit ongeveer 6 studenten uit dezelfde tutorgroep. Eventuele ouderejaars studenten worden verdeeld over de verschillende groepen. De belangrijkste werkvorm is zelfwerkzaamheid van het team.
Het team krijgt daarnaast ondersteuning door middel van
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Inspanningsverplichting voor aanvullende toets: | Om aan de aanvullende toets te mogen meedoen moet de oorspronkelijke uitslag minstens 4 zijn. |