Keuze projecten

De onderstaande projecten worden uitgevoerd voor het Informatica en Gametechnologie Software Project in periode 1/2 van collegejaar 2019/2020.

Geef je voorkeur aan, door het invullen van dit formulier

Tijdschema:

Let op: Iedereen die zich tijdig bij het Projectbureau heeft aangemeld (en nu staat ingeschreven in Osiris) kan deelnemen aan het vak. Zonder aanmelding kun je niet deelnemen aan het vak. De genoemde projecten worden allemaal uitgevoerd. Plaatsing gaat op grond van informatie ingevuld in het formulier. Bij `overinschrijving' voor een bepaald project gaat de volgorde van het doorgeven van voorkeur een rol spelen.

Alleen in week 39 (periode 1/2) of week 8 (periode 3/4) , niet eerder en niet later, kun je eventueel ruilen met een andere deelnemer, als je zelf iemand weet te vinden om mee te ruilen en na goedkeuring door het Projectbureau. Ruilingsvoorstellen voorzien van de namen van de deelnemers kunnen per e-mail naar het Projectbureau verzonden worden.

Projecten najaar 2019

Project Titel Opdrachtgever Contactpersoon
Opdrachtgever
Projectbureau
contact
Begeleider Groepsruimte Kick-off
meetingruimte
Project A Virtual teaching assistants projectplan EducateIT J. Haarhuis
J. Jeuring
Gerard (Nov)
Raja (Sep/Oct)
Nico Brand HFG 320 HFG 320
Project B 3D-Game Gym AI Test Agents projectplan Onderdeel van EU project W. Prasetya Gerard (Nov)
Raja (Sep/Oct)
Vedran Kasalica
HFG 313, 314 HFG 313
Project C Explorify: A geo-located city application, projectplan UU project: Collaborative tool for sustaining intangible urban heritage I. Lykourentzou Raja Anna-Lena Lamprecht
HFG 303, 304 HFG 303
Project D Play local2Local projectplan Amped M. Frederiks
M. van der Klip
Raja Sander Bakkes HFG 315, 316, 317 HFG 316
Project E
Out-of-control op het spoor: wat nu? projectplan Onderdeel van NWO onderzoeksproject met UU, NS, ProRail M. vd Akker Raja Erik Jan v. Leeuwen
HFG 309, 310 HFG 310