Keuze projecten

De onderstaande projecten worden uitgevoerd voor het Informatica en Gametechnologie Software Project in periode 3/4 van collegejaar 2016/2017. Voor studenten Gametechnologie is het uitvoeren van een project met een game-component vereist:

Tijdschema:

Graag je voorkeur doorgeven door invullen van dit formulier.

Let op: Iedereen die zich tijdig bij het Projectbureau heeft aangemeld (en nu staat ingeschreven in Osiris) kan deelnemen aan het vak. Zonder aanmelding kun je niet deelnemen aan het vak. De genoemde projecten worden allemaal uitgevoerd. Plaatsing gaat op grond van informatie ingevuld in het formulier. Bij `overinschrijving' voor een bepaald project gaat de volgorde van het doorgeven van voorkeur een rol spelen.

Alleen in week 39 (periode 1/2) of week 8 (periode 3/4) , niet eerder en niet later, kun je eventueel ruilen met een andere deelnemer, als je zelf iemand weet te vinden om mee te ruilen en na goedkeuring door het Projectbureau. Ruilingsvoorstellen voorzien van de namen van de deelnemers kunnen per e-mail naar het Projectbureau verzonden worden.

Projectvoorstellen voorjaar 2018

Project Titel Opdrachtgever Contactpersoon
Opdrachtgever
Contactpersoon
Projectbureau
Opmerking
Project A Curriculum Planning Scenarios projectplan, Departement Biologie, ICT-beta Ton Peeters, Dick Kampman Marjan Engelstalige
begeleider
Project B Train service and shunting planner: plan editor en werklijnen projectplan Nederlandse Spoorwegen Demian de Ruijter, Bob Huisman Marjan
Project C Game 'Corridor Bijsturing', projectplan, slides. ProRail Richard de Rijk, Edith Philipsen Marjan
Project D Child power: ondersteuning van kinderen van gescheiden ouders projectplan Intelligent Systems, Departement Informatica Frank Dignum Marjan Engelstalige
begeleider
Project E
Crowd-Simulation as a Service projectplan Virtual Worlds, Departement Informatica Roland Geraerts Frank
Project F Mijn leefomgeving en ik projectplan, IRAS, Departement Informatica David Donaire, Remco Veltkamp, Roel Vermeulen Frank
Project G IMPRESS: improving engagement of students in software engineering courses through gamification projectplan, Software technology, Departement Informatica Wishnu Prasetya, Anna Lena Lamprecht Frank Engelstalige
begeleider
Project H So-Kicking projectplan, Pluhz Robert Weij, Nico Griffioen Frank