Keuze projecten

De onderstaande projecten worden uitgevoerd voor het Informatica en Gametechnologie Software Project in periode 1/2 van collegejaar 2018/2019. Voor studenten Gametechnologie is het uitvoeren van een project met een game-component vereist:

Tijdschema:

Graag je voorkeur doorgeven door invullen van dit formulier

Let op: Iedereen die zich tijdig bij het Projectbureau heeft aangemeld (en nu staat ingeschreven in Osiris) kan deelnemen aan het vak. Zonder aanmelding kun je niet deelnemen aan het vak. De genoemde projecten worden allemaal uitgevoerd. Plaatsing gaat op grond van informatie ingevuld in het formulier. Bij `overinschrijving' voor een bepaald project gaat de volgorde van het doorgeven van voorkeur een rol spelen.

Alleen in week 39 (periode 1/2) of week 8 (periode 3/4) , niet eerder en niet later, kun je eventueel ruilen met een andere deelnemer, als je zelf iemand weet te vinden om mee te ruilen en na goedkeuring door het Projectbureau. Ruilingsvoorstellen voorzien van de namen van de deelnemers kunnen per e-mail naar het Projectbureau verzonden worden.

Projectvoorstellen najaar 2018

--
Project Titel Opdrachtgever Contactpersoon
Opdrachtgever
Contactpersoon
Projectbureau
Opmerking
Project A Energiebesparing: intake en advies projectplan Energie Partners Leonard tersteeg Marjan van den Akker
Project B Prototype: Speech-2-EPD projectplan Departement Informatica Lientje Maas, Sjaak Brinkkemper Marjan van den Akker
Project C Game reisinformatie projectplan Nederlandse Spoorwegen Inge van Kooten Marjan van den Akker Vergaderingen met docentbegeleider
op dinsdag
Project D
Augmented reality voor patienten met visuele epilepsie projectplan UMC Dora Hermes Maarten Loffler Engelstalige docent-begeleider
Project E Crowd Simulation and Modelling as-a-service projectplan Departement Informatica Roland Geraerts Maarten Loffler Engelstalige docent-begeleider