cursus Inleiding Adaptieve Systemen Opleiding Kunstmatige Intelligentie 2017-2018

Leermiddelen

Tentamens

2017-18
  • Deeltoets 1. Zonder antwoorden, met antwoorden.
  • Deeltoets 2. Zonder antwoorden, met antwoorden.
  • 2016-17
  • Deeltoets 1. Zonder antwoorden, met antwoorden.
  • Deeltoets 2. Zonder antwoorden, met antwoorden.
  • 2015-16
  • Deeltoets 1. Zonder antwoorden, met antwoorden.
  • Deeltoets 2. Zonder antwoorden, met antwoorden.
  • 2014-15
  • Deeltoets 1. Zonder antwoorden, met antwoorden.
  • Deeltoets 2. Zonder antwoorden, met antwoorden.
  • 2013-14
  • Deeltoets 1. Zonder antwoorden, met antwoorden (*).
  • Deeltoets 2. Zonder antwoorden, met antwoorden.
  • 2012-13
  • Deeltoets 1. Zonder antwoorden, met antwoorden.
  • Deeltoets 2. Zonder antwoorden, met antwoorden.
  • 2011-12
  • Deeltoets 1. Zonder antwoorden, met antwoorden.
  • Deeltoets 2. Zonder antwoorden, met antwoorden.
  • 2010-11
  • Deeltoets 1. Zonder antwoorden, met antwoorden.
  • Deeltoets 2. Zonder antwoorden, met antwoorden.
  • 2009-10
  • Deeltoets 1. Zonder antwoorden, met antwoorden.
  • Deeltoets 2. Zonder antwoorden, met antwoorden.
  • 2008-09
  • Deeltoets 1. Zonder antwoorden, met antwoorden.
  • Deeltoets 2. Zonder antwoorden, met antwoorden.
  • (*) Helaas is het antwoord op Vraag 6 niet helemaal juist. Ik beschik niet over de bronnen van deze toets en plaats het juiste antwoord daarom maar op het web: “Tel het aantal iteraties van f op startwaarde z=0, totdat |z|≥2. Als dit aantal even of oneindig is, dan wordt c zwart gekleurd”. Immers, buiten |z|≥2 is meteen duidelijk dat |z|≥2 en hoeft er niet te worden geïtereerd.

    Disclaimer

    1. In een oude Deeltoets 1 kunnen vragen ontbreken over stof die in cursusjaar 2017-2018 al wel in Deel 1 behandeld werd.
    2. In een oude Deeltoets 1 kunnen vragen voorkomen over stof die in cursusjaar 2017-2018 pas ná in Deel 2 behandeld wordt.
    3. Analoog voor Deeltoets 2.
    4. In oude deeltoetsen kunnen vragen voorkomen over stof die in cursusjaar 2017-2018 niet behandeld wordt.
    5. Het blijkt dat uit het hoofd leren van antwoorden i.p.v. nadenken over vragen nog steeds voorkomt. Dit is gevaarlijk. Soms lijkt een vraag uit een toets gelijk aan een vraag uit een eerdere toets. Dat kan, maar het kan ook dat de nieuwe vraag in details verschilt van de oude vraag. Constanten of parameters zijn dan bijvoorbeeld anders gekozen. Of de vraagstelling is net iets anders. Leer dus nooit alleen maar antwoorden van oude vragen uit je hoofd.
    6. Je toets voorbereiden alleen op basis van oude toetsen volstaat niet. Op de hoorcollege-pagina staat vermeld welke literatuur bij een onderwerp hoort.


    Laatst gewijzigd op woensdag 04 april 2018, om 12:10 uur ——— translate to en or ar ——— commentaar welkom